22-06-2018  
Pauliny i Flawiusza  
O firmie    
Produkty    
Kontakt    
Lokalizacja    
Promocje    
Jak kupować    
Dostawa/Opłaty    
Gwarancja/Zwroty    
Sklep Internetowy
Produkty
BILARD
DART
FITNESS
ŁUCZNICTWO
ODZIEŻ i AKCESORIA
REHABILITACJA
ROWERY CZĘŚCI SERWIS
Twój koszyk
Informacje o sklepie
Wyszukiwarka produktów:
Poleć znajomemu
 
Porada fachowca
 
Gotowe pytania i odpowiedzi znajdą Państwo w naszej Poradzie fachowca
Katalog linków
 
mBANK - załóż konto
Katalog stron
DARMOWY KATALOG STRON
 

JAK KUPOWAĆ?
Przed złożeniem zamówienia należy przeczytać opis przedmiotu i poniższe ZASADY ZAKUPU.
Aby kupić należy wybrać produkt i kliknąć "Dodaj do koszyka".
Po wybraniu produktów należy kliknąć "Zamawiam", a następnie dokładnie wypełnić "Formularz zamówienia".
W polu "Płatność" należy wybrać jej sposób (poniżej podajemy sposoby zapłaty), a w polu "Uwagi" wpisać proponowany sposób dostawy (odbiór osobisty, wysyłka kurierem, wysyłka pocztą polską).
Po zakończeniu należy kliknąć "Zamów".
W tym momencie Państwa zamówienie zostanie zarejestrowane w naszej bazie danych, a jego potwierdzenie dostaniecie Państwo za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Skontaktujemy się następnie z Państwem telefonicznie lub e-mailem w celu ostatecznego potwierdzenia zamówienia.

Wszystkie ceny podawane na naszych stronach zawierają VAT. Dotyczy to również opłat za przesyłkę.

SPOSÓB ZAPŁATY
Za zamówiony towar można zapłacić: 

- przelewem na konto (przedpłata): 
50 1020 5558 1111 1539 0500 0008
Teodora Wierzbicka, 59-220 Legnica ul. Bieszczadzka 45

- za pobraniem przy odbiorze przesyłki, po wcześniejszym uzgodnieniu
  tej formy zapłaty

- gotówką  przy osobistym odbiorze.

ZASADY ZAKUPU
1. Podany przez użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego na stronach sklepu internetowego.
3. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową lub telefonicznie, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment  potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (podczas rozmowy telefonicznej lub e-mailem)
4. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem internetu przez 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17:00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
5. W przypadku braku możliwości telefonicznego potwierdzenia lub wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadomimy Zamawiającego.
6. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą realizowane.
7. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
8. Klient posiada prawo wyboru sposobu zapłaty.
9. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach koszt przesyłki może być przerzucony na dostawcę.
10. Przesyłki zagraniczne realizowane są tylko przy płatności przelewem na konto. Zamówienia te nie są potwierdzane drogą telefoniczną. Ze względu na specyfikę rozliczeń kosztów przesyłki po zgłoszeniu zamówienia uzgodniona zostaje ich wartość i przekazana drogą mailową do klienta. Klient dopiero wtedy wpłaca na konto wyszczególnioną w powiadomieniu kwotę. Uwaga: wartość przesyłki wyszczególniona w zamówieniu dotyczy terenu Polski i nie stanowi podstawy do reklamacji. 
11. Przy wyborze formy płatności przelewem pieniądze należy przelać na konto bankowe oraz podać tytuł zapłaty. Po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy od Państwa, zamówienie zostanie wysłane.
12. W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia
13. W sytuacji gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na Państwa życzenie wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w terminie późniejszym - oczywiście za zgodą Państwa - po obowiązujących kosztach wysyłek.
14. Nie ponosimy odpowiedzialności za wynikłe spóźnienia spowodowane pracą Poczty Polskiej lub firm transportowych.
15. Warunki wysyłki towaru ustalane są indywidualnie w zależności od wagi i gabarytów paczki. 
Wysyłki za pobraniem nie podlegają zwolnieniom z opłaty transportowej. 
Wybór kosztów dostawy wg określonych stawek standardowych nie jest podstawą do reklamacji i nie stanowi potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży.

|   O firmie  |   Produkty  |   Kontakt  |   Lokalizacja  |   Promocje  |   Jak kupować  |   Dostawa/Opłaty  |   Gwarancja/Zwroty  |