21-04-2018  
Feliksa i Anzelma  
O firmie    
Produkty    
Kontakt    
Lokalizacja    
Promocje    
Jak kupować    
Dostawa/Opłaty    
Gwarancja/Zwroty    
Sklep Internetowy
Produkty
BILARD
DART
FITNESS
ŁUCZNICTWO
ODZIEŻ i AKCESORIA
REHABILITACJA
ROWERY CZĘŚCI SERWIS
Twój koszyk
Informacje o sklepie
Wyszukiwarka produktów:
Poleć znajomemu
 
Porada fachowca
 
Gotowe pytania i odpowiedzi znajdą Państwo w naszej Poradzie fachowca
Katalog linków
 
mBANK - załóż konto
Katalog stron
DARMOWY KATALOG STRON
 
Większość towarów jest objęta 1 - 5 letnią gwarancją producenta - potwierdzoną kartą gwarancyjną.
Na pozostałe udzielamy rękojmi - na podstawie dokumentu zakupu (paragon lub faktura vat).
1. Zastrzegamy sobie prawo do indywidualnego rozpatrywania reklamacji. Ewentualne różnice w wyglądzie towaru zamówionego z otrzymanym , będące wynikiem niewłaściwego ustawienia parametrów technicznych monitora Klienta nie stanowią podstaw do reklamacji czy zwrotu towaru.
2. Klient powinien sprawdzić stan opakowania w obecności doręczyciela. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody.
3. Klient po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Podstawą do przyjęcia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, w trakcie transportu, będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego. Produkt należy odesłać na nasz adres korespondencyjny wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą VAT oraz uzasadnieniem reklamacji. 
4. Towary oferowane w sklepie internetowym są objęte rękojmią lub gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi.
5. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z nami lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.
6. Produkty wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia oraz zwrotu towaru wadliwego bądź uszkodzonego pod adres korespondencyjny sklepu. Koszty przesłania wymienionego towaru pokrywa sklep.
7. W przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności
8. Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty i kompletny, posiadający metki i opakowanie firmowe. Towar należy odesłać wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą VAT. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
9. Przy wymianie towaru na inny różnice w cenie zostaną uwzględnione. Jeżeli fabryczne opakowanie towaru jest uszkodzone lub zniszczone to odliczamy 10% wartości towaru. Koszt pokrywa klient.
10. Po rezygnacji z towaru jeżeli nastąpiła już zapłata pieniądze będą zwracane przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany przez zamawiającego rachunek.
|   O firmie  |   Produkty  |   Kontakt  |   Lokalizacja  |   Promocje  |   Jak kupować  |   Dostawa/Opłaty  |   Gwarancja/Zwroty  |